Vätta paadimeistrid teevad tellija soovil valmis nii modernse puupaadi, kui ka sellise, millega sadu aastaid tagasi merd sõideti ja kala püüti või kaupa veeti.
Kunagisest kolhoosi abi tootmisest alguse saanud töökojas valmisid esmalt tavalised kaluripaadid – lappajad ja kakuamid. Edaspidi on ehitatud nii töö- kui lõbusõidupaate, aerupaatide kõrval ka mootorpaate ja purjepaate. Vättal on valmistatud nii paarimeetrisi jolle kui 12-meetrisi kakuame.
Saksamaale on tehtud purjepaate, millega merekooli kursandid seilama õpivad. Paadiehitusest kursantidele täpse ülevaate andmiseks tellis merekool ka paadi ristlõike, mis nüüd õppeklassis stendil seisab.

Soome saarestikus seilab juba kuus Vätta meeste tehtud 10-meetrilist ajaloolise purjepaadi koopiat, mille sarnastega vanasti saarte vahel kariloomi ja vilja veeti. Nüüd kasutavad omanikud neid enamasti lõbusõiduks või turistide sõidutamiseks. 2004 a. talve ja kevade jooksul sündis esimene ajaloolise kahemastilise purjepaadi koopia ka meie vetesse seilama.
Vätta meistrite võimuses on ka teie vanale paadile uue elu andmine. Kaugemalt tulnule on remonditeenus mugav seetõttu, et paadi võib Vättale hoiule jätta ületalve. Sügisel, meresõidu hooaja lõpul remonti toodud paadi parandavad meistrimehed uueks kevadeks ära.